تبلیغات
برو بچ رزمیکار - چند توصیه برای ورزش در تابستان
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : حسن کاظمی
نویسندگان
نظرسنجی
به نظر شما کدام ورزش رزمی از همه قوی تر است؟













آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه
برو بچ رزمیکار
- همچون ببری درنده و خشمگین باش اما از کنار آهوی بی پناه به آرامی گذر کن
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
دوشنبه 5 تیر 1391 :: نویسنده : حسن کاظمی

احتمال گرمازدگی در دو تا چهار روز اول ورزش بیشتر است؛ لذا سعی کنید از اصل تطابق با هم گرمایی (Acclimatization) استفاده کرده و در چند روز اول با تمرینات سبک، کوتاه‌مدت و متوالی در هوای گرم بدن‌تان را با دمای محیط سازش دهید....

• از ورزش در دمای بالاتر از 28 درجه سانتی‌گراد و رطوبت بالای هوا خودداری کنید. گرما و رطوبت اثر استرس گرمایی یکدیگر را تشدید می‌کنند.
• به اندازه کافی قبل، حین و بعد از ورزش مایعات بنوشید؛ چون بهترین و مهم‌ترین راه کاهش دمای بدن تعریق است. در ورزش‌های طولانی از مایعات حاوی آب، نمک و قند یا نوشابه ورزشی استفاده کنید.

• قبل از شرکت در برنامه‌های ورزشی در محیط گرم با پزشک مشورت کنید چون برخی افراد بیش از دیگران مستعد گرمازدگی هستند مانند افراد چاق، کودکان و سالمندان. به علاوه، مصرف برخی داروها مانند داروهای مدر، نارسایی قلبی‌، عمل جراحی بای‌پس قلبی، دیابتی‌ها و بیماران MS نیز زمینه گرمازدگی را فراهم می‌کنند.
 
• قبل و بعد از ورزش خودتان را وزن‌ کنید. کاهش بیش از 2 درصد وزن بعد از ورزش، نیاز به مراقبت خاص و پرهیز از ادامه ورزش دارد.

• حین ورزش در محیط گرم از لباس مناسب استفاده کنید. لباس باید نازک، به رنگ روشن و نسبتا شل و گشاد بوده و اجازه دفع گرما را از طریق تعریق در محل یقه و آستین بدهد.

• در فواصل کوتاه ورزش، استراحت کنید

• از مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند چای، قهوه و کوکا بپرهیزید.

• ترجیحا از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر ورزش نکنید و سعی کنید خارج از این ساعات برنامه ورزشی‌تان را به انجام برسانید.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
منبع : salamat.ir




نوع مطلب :
برچسب ها :




 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب